Biber Hapı Kullananlar

Biber hapı yaklaşık 20 yıldır satılan ve bir çok kullanıcıya erişmiş bir ürün. Bu kadar uzun süre satılan ve tüketiciler tarafından sevilen başka bir zayıflama hapı yok diyebilirsiniz. Biber hapı kullananlar yorumlarını da bir takım platformlarda paylaşmaktalar. Sitemizde de müşteriler yorumlar yapmakta bilgilerini paylaşmaktalar. Sizler için derlediğimiz müşteri yorumlarını paylaşıyoruz. Bu yorumlar sitemiz haricinde diğer platformlardan derlenmiştir. Sitemizde yapılan biber hapı kullanıcı yorumları sayfasını okuyabilir bilgi edinebilirsiniz.

Merhaba,

Yakın akrabalarımdan biber hapını kullanıp 10-15 kilo verenleri görünce ben de 3 gündür kullanmaya başladım.Günde 3-4 litre su içiyorum. Yan etki olarak ilk günlerde midemde yanma ve vücutta bir uyuşma- baş dönmesi gibi bir durum oldu ama gittikçe azalıyor. Uykusuzluk problemim yok. Sabahları zinde kalkıyorum.Midesinde problem olan ve ya tansiyon-kalp rahatsızlığı olanlara tavsiye etmem.

İşyeri hekimimize sordum, tavsiye etmem dedi. Bu hap için ileride vücutta oluşabilecek zararları ile alakalı bilgisi olan arkadaş varsa bizi aydınlatırsa sevinirim.

Duyduğum , internette okuduğum yüzlerce yorum üzerine bende aldım iki kutu biber hapı La Jiao Falan Filan diye bir adı var. Gelişme olursa haber veririm. Şu anda bir yan etkisi yok üzerimde ama uykusuzluk yapıyormuş birde ağız kuruluğu, ben zaten hep uykusuzum o yüzden fark etmedim:)

evt bende kullanıyorum beş gün kullandım. şimdi antibiyotik aldığım için ara vermeye karar verdim. yemeyi çok seviyorum güzel yemekler ve lezzet benim için keyif. ilk günden itibaren yemek isteğim azaldı. az su içerim ben ve yıllardır en az 2lt su içmem için uyarır beni doktorlar ilk kez hapla beraber su içmeye başladım 2-3 lt kadar içtim belkide geçti. evet ağız kuruluğu oldu. 5 gün boyunca açlık hisetmedim ilginçtir. canım hiç bişey özelliklede tatlı çekmedi ki benim ofisim tatlı ve aburcubur doludur. ofis çalışanları şaşkın abla iyimisin sen falan demeye başladı. en garip olanı ben1,5- 2paket sigara içerim sigara miktarı yarıya düştü. sigarayıda az arar oldum. ben ayda 8kg falan inanmıyorum 4-5 olabilir. 5 günde 2 kg civarında kilo verdim. ama özellikle pantolonlarım bol geliyor. bedende bir daralma sözkonusu. sanırım aşırı su içme isteğinin sebeplerinden biride bu.vücut yağlarını kırıyor. ve toksinleride atıyor. ben genel kabızım ama ilk kez az ve kuru yiyip bol su içerek issale yakın dışkıya çıktım. ben memnunum. bırakıncada çok yemek aramadım. tedavim bitince tekrar içmeye başlıycam. ama alkollealmamaya, tansiyonu ani düşürüp çıkaracak besinlerle almamaya ( yeşil çay g.b) tıbbı ilaçlarla almamaya özen gösteriyorum. birde aç kalmamaya çalışıyorum. mutlaka yemek yemeye azda olsa bişeyler yemeye çalıştım. canınız istemiyo çünkü. bir yan etki diyebileceğim birşeyle karşılaşmadım. ağaz kuruluğu hariç. gerçi iki gündür içmiyorum antibiyotik aldım şimdide ağzım kuruyor….orjinal olanı bulmak lazım. biçok sahte hap dolaşıyor ortalıkta 3-4 çeşidi var. ben kullandıktan sonra biçok kişi daha denemeye karar verdi. herkezde farklı sonuç ve yan etki yapabilir. evet doğru değil farkındayım ne olduğunu bilmediğimiz bi ilaç. ama öllümcül bi etkisi olacağını düşünmedim. bi çok kullanan tanıdım. zaten çevremde 15 günden fazla kullanan olmamış istedikleri sonuca bu sürede gelmiş ler. ben gastrit problemi olan biriyim. aç kalmak beni kıvrandırır. bu durumda kullanılmamalı deniyor. ben buna rağmen içtim. hiç bir mide şikayeti yaşamadım.sadece yeşil çay içtiğimde biraz halsizlik ve çarpıntı hissettim. okadar.tavsiye falan etmeye çalışmıyorum. kullanıcı yorumu olarak yaşadıklarımı ve deneyimimi çok açık aktarıyorum.

bu zayıflama haplarının hepsinin içinde aynı madde var, guarana ,,bunların hepsinin ağa babasıda lida ,,,, bu guarana denen madde vücutta sempatik sinir sistemini aktive ederek iş görüyor, yani kalp atışları hızlanır,ağız kuruluğu yapar, sinir yapar,uykusuzluk yapar,huzursuzluk yapar,kabızlık yapar,çarpıntı yapar,iştahı keser ,,, etkisi hem bu bazal metabolizma hızını arttırmasından hemde iştah kesici özelliğinden kaynaklanır,düşük dozlarda zarar vermez,yüksek dozda ölüme kadar giden yan etkileri vardır ,,, bu gazetelerde okuduğunuz ölüm vakaları hep cahillikten kaynaklı,adam hemen bir an önce zayıflıyım diye günde 5 tane içiyor ondan sonra glu glu guk, halbuki günde 1 tane veya 2 tane içse yavaş yavaş sağlıklı bir şekilde zayıflar

Meksika biber hapı ilk çıktığı zamanlarda 2008 yılında kullanmıştım o zaman karton kutuda satılıyordu ve o ilaç bana çok yaradı.
bir ay içersinde 100 kg dan 90 kg a kadar düştüm

işe yarayan şey.
iştah kesen şey.
yemekle alakanızı kesen şey.
susuyor insan baya ama su iyidir a dostlar.
ha vücuda itme kakma şeyler sokup algıyı değiştirmek çok matah mıdır? hayır değildir. ama işe yarıyor yani. bi ay sonra da mide küçülmüş oluyo zaten. aynen devam ediyosun az yemeye.

arkadaşlar biber hapını bende şiddetle ÖNERıYORUM :)))))) test edıldı onaylandı.eşim kullandı.15 günde 5 kılo verdı.süper bişi.egzersiz zorunlulugu yok.özellıkle hareketsız bölgelerdekı yağı yakmakta etkılı.göbek,basen gibi.Ağızkurulugu,cok fazla su ıcme ıhtıyacı ve bırazda uykusuluk gıbı yanetkılerı var.tabı kısıye göre degısen bısey.ama kılolar gıtmeye baslayınca yanetkı falan takmıyor ınsan.eşim cok mutlu suanda.5 ay oldu evlenelı ve 5 ay ıcerısınde cok hızlı kılo almaya baslamıstı.herkesın cok kılo almıssın yorumlarından bunalıma gırmıstı.daha 15-20 gun önceye kadar süren kılo almıssın yorumları.nekadar zayıflamıssın ne yapıyorsuna dönüştü :))

Konuyu pörtleticem ama ben de 2009da kullanmıştım. 25 kg fazlam vardı o zaman ve ilk ay 13 kg, 2. ay da 9 kg vermiştim. sonraki ay nedense durdu kilo vermem. aynı ilaçtan devam etmeme rağmen gram kilo verememeye başladım. Dedim herhalde sahte çıktı bu. Neyse ilacı bırakınca yavaş yavaş kilo almaya başladım ama 25 kilo fazlam bu sefer 40 kilo fazlaya dönüştü. Ne yaptıysam asla 2 kilo bile veremedim. Yıllarca yine aktarlardan bu hapı ara ara alıp kullandım ama hiç bir işe yaramıyordu, hep sahte olduğunu düşündüm. Ne kadar mucizeydi oysa, neden artık işe yaramıyordu yada hep sahtelerine denk geliyordum? 10 yıl sonra bugün anca dank etti ki , ben ilk kullanıp rahatça kilo verdiğim zaman bol bol su içiyordum. Öyle ki elimden su şişesi hiç düşmezdi. Bu bana özellikle tembih edilmişti ama ilk 2 aydan sonra maalesef bunu unutup ihmal ettiğimi farkettim. Evet işe yaramamasının tek sebebi buydu işte. Şimdi alıp da kullanmadığım ilaçları yeniden içmeye başladım ama tabii ki bol suyla. Yeniden işe yaramaya başladı. Bu ilaç bol suyla çalışıyor arkadaşlar, su içmezseniz hiç bir faydasını göremezsiniz…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir